Hispano-Suïssa dels Bombers de Reus, comprat el 1930.
Comptava amb un motor d’explosió de quatre cilindres i 17 CV de potència. Els bombers van adaptar la carrosseria a les seves necessitats. La carrosseria, amb excepció de la part frontal de la cabina, va ser construïda de fusta, i les seves mides eren de 5’6 m. de llarg, 1’85 m. d’ample i 2’45 m. d’alçada.
S’equipà amb un dipòsit de 1.000 litres d’aigua i una bomba centrífuga amb prestacions suficients per buidar-lo en un minut; podia impulsar l’aigua a més de vint metres de distància i a forta pressió, tant amb una com amb dues mànegues simultànies.
L'any 2010, gràcies a un conveni entre l’Ajuntament i el parc de bombers de Reus, l’Hispano Suiza va ser sotmès a un procés de restauració global per part del personal del taller mecànic de la Regió d’Emergències de Tarragona, ubicat al parc de bombers de Valls: Miquel Blesa, Manolo Rodríguez, Jordi
Fàbregas, Ivan Sánchez, Miguel Ángel Cabrera, Manolo Muñoz, Franc Campillo i Joan Martínez, van ser els responsables de la seva restauració.